Довговойнилівський ліцей

Методична робота

Звіт про методичну роботу за 2020-2021 н.р. (презентація)

Моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти:

За І семестр 2020-2021 н.р.

Засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів історії, правознавства та основ християнської етики

24.02.2021 року на базі Довговойнилівського ліцею у формі відеоконференції відбулось засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів історії, правознавства та основ християнської етики відділу освіти Верхнянської ОТГ. Мета – підвищити рівень поінформованості педагогів із сучасними формами навчання. Досліджуючи тему “Використання сучасних освітніх хмарних сервісів в процесі викладання суспільствознавчих дисциплін” було обговорено такі питання :1) Інтеграція як інструмент соціальної та громадянської компетентностей здобувачів освіти в процесі навчання ( доповідач Романів В.Я., вчитель історії Довговойнилівського ліцею)2.Виклики сучасного світу потребують нової освітньої парадигми, орієнтованої на майбутнє. ( доповідач – Кузик Л.М., вчитель основ християнської етики Довговойнилівського ліцею).3. Ознайомлення із новинами законодавства. (доповідач – Якімечко І.В., вчитель історії Довговойнилівського ліцею).

ГАРНА  ІДЕЯ   БЕЗ  ДІЇ –  НІЩО

І.  Ділова гра « Директор – генератор та головний агент змін

 Тема. Оновлення  змісту  і  форм  управлінської діяльності  керівників  ЗЗСО  в  умовах  реформування освіти

 Мета :підвищити  теоретичний  та  практичний  рівень управлінської  майстерності , обмінятися  думками  щодо реалізації  ідей  Нової  української  школи , накреслити стратегію  розвитку  освіти  у  ЗЗСО

 Завдання:

  • забезпечити учасників семінару знаннями з управлінської діяльності;
  • розробити модель компетентного вчителя;
  • колегіальний пошук шляхів підвищення ефективності кожного уроку;
  • представити нові підходи до керівництва закладом

Скачати весь документ…

Скачати презентацію…

Скачати весь документ…

Скачати презентацію…

Напрями професійного вдосконалення вчителя

Шлях  професійного розвитку – це

поступове складне і далеко не завжди

лінійне сходження від учителя-дилетанта

до справжнього майстра

         Нові реалії шкільного життя, перехід на новий зміст, структуру навчання спонукали до упровадження в практику вчителів нових технологій методичної роботи. Організація роботи повинна враховувати стаж роботи, професійну майстерність, педагогічні здібності й інтереси педагогів. Тобто ураховувати особистісний фактор з розрахунку не лише на «середнього» вчителя, а на всі категорії вчителів.

Як показує практика, основними умовами ефективного навчання вчителів є:

  1.  мотивація до підвищення професійної майстерності;
  2. використання форм і методів методичної роботи, які відповідають різним стилям і технологіям навчання;
  3. раціональне використання педагогічних здібностей вчителя;
  4. створення ситуації успіху;
  5. можливість використання нових знань на практиці.

                                                                 
           
 
 Повернутися вверх

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

%d блогерам подобається це: