Звіт про методичну роботу за 2020-2021 н.р. (презентація)
Моніторинг навчальних досягнень здобувачів освіти:

Засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів історії, правознавства та основ християнської етики
24.02.2021 року на базі Довговойнилівського ліцею у формі відеоконференції відбулось засідання міжшкільного методичного об’єднання вчителів історії, правознавства та основ християнської етики відділу освіти Верхнянської ОТГ. Мета – підвищити рівень поінформованості педагогів із сучасними формами навчання. Досліджуючи тему “Використання сучасних освітніх хмарних сервісів в процесі викладання суспільствознавчих дисциплін” було обговорено такі питання :1) Інтеграція як інструмент соціальної та громадянської компетентностей здобувачів освіти в процесі навчання ( доповідач Романів В.Я., вчитель історії Довговойнилівського ліцею)2.Виклики сучасного світу потребують нової освітньої парадигми, орієнтованої на майбутнє. ( доповідач – Кузик Л.М., вчитель основ християнської етики Довговойнилівського ліцею).3. Ознайомлення із новинами законодавства. (доповідач – Якімечко І.В., вчитель історії Довговойнилівського ліцею).
ГАРНА ІДЕЯ БЕЗ ДІЇ – НІЩО
І. Ділова гра « Директор – генератор та головний агент змін
Тема. Оновлення змісту і форм управлінської діяльності керівників ЗЗСО в умовах реформування освіти
Мета :підвищити теоретичний та практичний рівень управлінської майстерності , обмінятися думками щодо реалізації ідей Нової української школи , накреслити стратегію розвитку освіти у ЗЗСО
Завдання:
- забезпечити учасників семінару знаннями з управлінської діяльності;
- розробити модель компетентного вчителя;
- колегіальний пошук шляхів підвищення ефективності кожного уроку;
- представити нові підходи до керівництва закладом
Напрями професійного вдосконалення вчителя
Шлях професійного розвитку – це
поступове складне і далеко не завжди
лінійне сходження від учителя-дилетанта
до справжнього майстра
Нові реалії шкільного життя, перехід на новий зміст, структуру навчання спонукали до упровадження в практику вчителів нових технологій методичної роботи. Організація роботи повинна враховувати стаж роботи, професійну майстерність, педагогічні здібності й інтереси педагогів. Тобто ураховувати особистісний фактор з розрахунку не лише на «середнього» вчителя, а на всі категорії вчителів.
Як показує практика, основними умовами ефективного навчання вчителів є:
- мотивація до підвищення професійної майстерності;
- використання форм і методів методичної роботи, які відповідають різним стилям і технологіям навчання;
- раціональне використання педагогічних здібностей вчителя;
- створення ситуації успіху;
- можливість використання нових знань на практиці.
Напишіть відгук