Довговойнилівський ліцей

Шкільні методоб’єднання

Тематика засідань методичного обєднання класних керівників на 2018-2019 н.р.

Скачати весь документ

Методичне об’єднання вчителів початкових класів (Романишин М.В.)

На засіданні методичного об’єднання вчителі початкових класів Синиця Г.В., Галій Н.І., Романишин М.В., Романів Г.М. вивчають нормативні документи: закон України «Про освіту», Концепцію Нової української школи.

А Галина Михайлівна та Леся Мар’янівна поділились враженнями від курсів підвищення кваліфікації вчителів, які у 2018-2019 н.р. працюватимуть у 1-их класах.

Засідання відвідали директор школи  – Мілевська Н.П. та Лебухорська О.П., заступник директора з НВР.

Марія Василівна Романишин, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів запросила всіх присутніх на відкритий урок у третій клас.

У 3 класі 06.02.2018 р. було проведено урок з предмета «Я у світі» на тему «Україна – незалежна держава», який був проведений у вигляді навчального проекту «Подорожуємо Україною»

Мета проекту:

  1. Залучати учнів до здобуття нових знань
  2. Формувати здібності розв’язувати проблеми пошукового характеру
  3. Формувати уявлення про свою державу, шляхом роботи з енциклопедичною та додатковою літературою.
  4. Прищеплювати розуміння необхідності вивчення теми для загального рівня розвитку.

Хід презентації проекту

  1. Спрямування мети
  2. Визначення проблеми проекту
  3. Визначення шляхів розв’язання проблеми
  4. Формування груп для проведення дослідження

5.Обговорення та презентація проекту групами

 

Виховна година «Твори добро завжди і всюди, нехай тебе шанують люди»

16 лютого 2018 року у Довговойнилівському НВК І-ІІІ ступенів було проведено методичне об’єднання класних керівників. Класний керівник 7 класу Атаманчук  Наталія Іванівна провела виховну годину «Твори добро завжди і всюди,нехай тебе шанують люди», присвячену Всесвітньому   Дню доброти, який відзначається щорічно 17 лютого.

Виховна година була проведена з  використанням інтерактивних технологій, що значно полегшило  роботу вчителя у підготовці і проведення заходу. Учні  ознайомилися із поняттями «доброта», «добрий вчинок», розповідали де і коли робили добрі вчинки самі. Присутні подивилися повчальне відео про мудреців, прослухали легенду про виникнення добра. Діти активно працювали впродовж всієї виховної години, а саме: доповнювали прислів’я та приказки про добро, розгадували анаграми, розповідали вірші. Ключовим моментом було створення на екрані інтерактивної дошки «сонечка доброти», де на  промінчиках  потрібно було написати добрі вчинки. В кінці заходу учні сьомого класу заспівали пісню « Щастя, добра і любові» і вручили гостям  «сонечка доброти», зроблені власноруч. В свою чергу Наталія Іванівна роздала вихованцям «пам’ятки доброти».

 

ТИЖДЕНЬ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

в Довговойнилівському НВК І-ІІІ ступенів проходив під девізом «Щоб гідно на планеті жити – природу потрібно любити». Кожен день був цікавою екскурсією у природу. На протязі Тижня проведено:
– в понеділок – тренінгове заняття «Чарівний сад природи» (Мудрик М.Р., практичний психолог);
– у вівторок – уявну подорож «Жива і нежива природа» (Синиця Г.В., вчитель 1 класу);
– у середу – годину спілкування «Запам’ятай на майбуття: земна вода – Землі життя» (Романів Г.М., вчитель 4 класу);
– у четвер – свято «Хліб – усьому голова» (Романи шин М.В., вчитель 3 класу)
– у п’ятницю – годину психології «Джерела моєї душі або ярмарок чеснот» (Мудрик М.Р., практичний психолог)
На завершення Тижня вчитель 2 класу Галій Н.І. підготувала презентацію «Як тварини готуються до зими» .
За підсумками Тижня переможці – активні учасники проведених заходів – були нагороджені грамотами та подарунками.

 

Засідання методичного об’єднання 24.11.2017 р. (2 клас, Галій Н.І.)

Літературне читання

Тема. В. Чухліб «Повінь».

Мета уроку: вдосконалювати навички виразного читання, уміння швидко орієнтуватися в тексті, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати спостережливість та любов до природи.

На уроці читання здійснено розвиток навчально-пізнавальних, інформаційних, читацької компетентностей:

інформаційно-ілюстративні, проблемно-пошукові методи роботи, принцип свідомості, зв’язку з життям.

Індивідуальні та групові форми роботи дали змогу розвивати в учнів ці компетентності.

На уроці вчителька використала вербальне оцінювання. Поставлена мета виконана.

%d блогерам подобається це: