Тематика засідань методичного об’єднання класних керівників на 2018-2019 н.р.
Методичне об’єднання вчителів початкових класів (Романишин М.В.)
На засіданні методичного об’єднання вчителі початкових класів Синиця Г.В., Галій Н.І., Романишин М.В., Романів Г.М. вивчають нормативні документи: закон України «Про освіту», Концепцію Нової української школи.
А Галина Михайлівна та Леся Мар’янівна поділились враженнями від курсів підвищення кваліфікації вчителів, які у 2018-2019 н.р. працюватимуть у 1-их класах.
Засідання відвідали директор школи – Мілевська Н.П. та Лебухорська О.П., заступник директора з НВР.
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Марія Василівна Романишин, керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів запросила всіх присутніх на відкритий урок у третій клас.
У 3 класі 06.02.2018 р. було проведено урок з предмета «Я у світі» на тему «Україна – незалежна держава», який був проведений у вигляді навчального проекту «Подорожуємо Україною»
Мета проекту:
- Залучати учнів до здобуття нових знань
- Формувати здібності розв’язувати проблеми пошукового характеру
- Формувати уявлення про свою державу, шляхом роботи з енциклопедичною та додатковою літературою.
- Прищеплювати розуміння необхідності вивчення теми для загального рівня розвитку.
Хід презентації проекту
- Спрямування мети
- Визначення проблеми проекту
- Визначення шляхів розв’язання проблеми
- Формування груп для проведення дослідження
5.Обговорення та презентація проекту групами
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Виховна година «Твори добро завжди і всюди, нехай тебе шанують люди»
16 лютого 2018 року у Довговойнилівському НВК І-ІІІ ступенів було проведено методичне об’єднання класних керівників. Класний керівник 7 класу Атаманчук Наталія Іванівна провела виховну годину «Твори добро завжди і всюди,нехай тебе шанують люди», присвячену Всесвітньому Дню доброти, який відзначається щорічно 17 лютого.
Виховна година була проведена з використанням інтерактивних технологій, що значно полегшило роботу вчителя у підготовці і проведення заходу. Учні ознайомилися із поняттями «доброта», «добрий вчинок», розповідали де і коли робили добрі вчинки самі. Присутні подивилися повчальне відео про мудреців, прослухали легенду про виникнення добра. Діти активно працювали впродовж всієї виховної години, а саме: доповнювали прислів’я та приказки про добро, розгадували анаграми, розповідали вірші. Ключовим моментом було створення на екрані інтерактивної дошки «сонечка доброти», де на промінчиках потрібно було написати добрі вчинки. В кінці заходу учні сьомого класу заспівали пісню « Щастя, добра і любові» і вручили гостям «сонечка доброти», зроблені власноруч. В свою чергу Наталія Іванівна роздала вихованцям «пам’ятки доброти».
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
ТИЖДЕНЬ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
в Довговойнилівському НВК І-ІІІ ступенів проходив під девізом «Щоб гідно на планеті жити – природу потрібно любити». Кожен день був цікавою екскурсією у природу. На протязі Тижня проведено:
– в понеділок – тренінгове заняття «Чарівний сад природи» (Мудрик М.Р., практичний психолог);
– у вівторок – уявну подорож «Жива і нежива природа» (Синиця Г.В., вчитель 1 класу);
– у середу – годину спілкування «Запам’ятай на майбуття: земна вода – Землі життя» (Романів Г.М., вчитель 4 класу);
– у четвер – свято «Хліб – усьому голова» (Романи шин М.В., вчитель 3 класу)
– у п’ятницю – годину психології «Джерела моєї душі або ярмарок чеснот» (Мудрик М.Р., практичний психолог)
На завершення Тижня вчитель 2 класу Галій Н.І. підготувала презентацію «Як тварини готуються до зими» .
За підсумками Тижня переможці – активні учасники проведених заходів – були нагороджені грамотами та подарунками.
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Засідання методичного об’єднання 24.11.2017 р. (2 клас, Галій Н.І.)
Літературне читання
Тема. В. Чухліб «Повінь».
Мета уроку: вдосконалювати навички виразного читання, уміння швидко орієнтуватися в тексті, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати спостережливість та любов до природи.
На уроці читання здійснено розвиток навчально-пізнавальних, інформаційних, читацької компетентностей:
інформаційно-ілюстративні, проблемно-пошукові методи роботи, принцип свідомості, зв’язку з життям.
Індивідуальні та групові форми роботи дали змогу розвивати в учнів ці компетентності.
На уроці вчителька використала вербальне оцінювання. Поставлена мета виконана.
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |