Довговойнилівський ліцей

З 25 листопада у Довговойнилівському ліцеї стартував Арттерапевтичний проект «16 Днів проти насилля». В час пандемії, відбулися зміни до яких суспільство не було готовим, панує агресія, злоба і розчарування. Людство, неначе, зомбоване і не помічає краси навколишнього світу. Наше завдання, сьогодні, показати, як можна позбутися цього «гіркого» стану, саме арттерапевтичними методами, створити атмосферу спокою душі і гармонії тіла.Основною метою, яку поставила перед собою психологічна служба Довговойнилівського ліцею, було проведення занять за допомогою мистецтва та творчості, таких як: малювання, ліплення, орігамі, музика, пісок, фотографія, кінофільми, книги, акторська майстерність, створення історій та багато іншого. Арт-терапія поєднує традиційні теорії і техніки психотерапії з розумінням психологічних аспектів творчого процесу, особливо тих частин художнього матеріалу, які викликають емоції. Вона надає можливість особистості виразити себе «іншими голосами»: рухами, кольором, формою, пластикою, глиною, ландшафтом. Акція розпочалася арттерапевтичним заняттям, на якому діти виклали сині квіти-незабудки – символ 16 Днів проти насилля. Музико-терапевтичне заняття «Не смійся з мене», на якому учні дізналися про терапію музикою, як процес міжособистісного спілкування, навчилися використовувати звуки, мелодії для відновлення рівноваги емоційного і покращення фізичного стану. На занятті діти вивчили пісню Марії Бурмак «Не смійся з мене.». Фототерапія — це своєрідний засіб самовираження, самопізнання, соціалізації та емоційно-чуттєвого виховання людини. Основним змістом фототерапії є створення та сприймання фотографічних образів, яке доповнюється обговоренням та різними видами творчої діяльності. На фототерапевтичному занятті учні пройшли фотомарафон «Історія нашого класу від А до Я». Ізотерапія – це спонтанне малювання, інтуїтивне, так як відчуває серце. При малюванні використовують різні матеріали: фарбу, крейду, олівці, палички; можна малювати пальцями, тощо. На ізотерапевтичному занятті залишили свої відбитки долоні наймолодші вихованці ліцею на плакаті «Наші долоньки добра». У кожної дитини свій настрій та улюблений колір. Відповідно барвистими плямами вкрилися білі листочки першокласників.Пісок і вода – найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей. На занятті з піскотерапії учні відтворили історії, побудували замки, залишили свої емоції на піску. Пісок є відмінним матеріалом для знаття напруги, стресу, стабілізації емоційного стану, в чому переконалися старшокласники створюючи абстрактні картини з кольорового піску.Діти дуже люблять казки. У казковій формі легше побачити та зрозуміти свої вади й проблеми. Захоплюючим для дітей було заняття з казкотерапії, на якому діти відобразили емоції казкового героя.Маски здавна створювалися для того, щоб відобразити якийсь образ. Людині, яка живе в соціумі, необхідно мати певний набір масок. На занятті маскотерапії, створені дітьми маски дали можливість сховатися, «замаскуватися», не показати себе справжніх.Світ змінюється після кожної прочитаної книги, після кожного переглянутого фільму, після кожної нової зустрічі… На занятті фільмотерапії використався факт «проекції» учня, адже кожен із них, переглядаючи фільм «Майже 17», співвідносив себе із певним героєм, тому і бачення однієї і тієї ж події фільму були різними. Кольори оточують нас від самого народження. Кольори безпосередньо впливають на формування характеру дитини, його самооцінку і психологічне здоров’я. Заняття з кольоротерапії допомогло розслабитися, позбутися проявів тривожності, зняти стрес у дітей. Іноді у дітей виникає велике бажання малювати, неважливо олівець чи фарби, ручка чи крейда, і вони розуміють, що їм просто необхідно бути у тиші, самим з собою, малюючи. Мистецтво- це життя, коли ми створюємо щось, то використовуємо всю свою енергію та зосереджуємося на собі. Всі ці заняття були проведені на належному методичному рівні працівниками соціально-психологічної служби ліцею, зокрема: соціальним педагогом – О. Олексин, практичним психологом : Г. Марчук і муз. керівником: О. Коваленко.

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

%d блогерам подобається це: